ناصر امانی با بیان این مطلب در گردهمایی مسئولان ستاد تکریم ارباب رجوع مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: مهمترین موضوع در تکریم ارباب رجوع رفتار کارکنان با مردم و مراجعهکنندگان است که باید توام با پاسخگویی شفاف و محبتآمیز بوده و جواب منفی هم با رویی خوش و توجیه آنان همراه باشد.وی به بحث آموزش کارکنان اشاره کرد که نقش تعیینکنندهای در ارتقای سلامت و اصلاح رفتار کارکنان خواهد داشت.
رئیس ستاد تکریم ارباب رجوع شهرداری تهران فاز نرمافزاری را اصلاح فرایندها و روشها دانست و تاکید کرد: مسئولیت این امر متوجه شهرداری تهران است و معاونان شهرداری نیز باید در این زمینه برنامهریزی کنند. امانی به موضوع واگذاری وظایف اجرایی حوزه شهرسازی به دفاتر خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: قرار است توسط شرکت فنآوران موضوع گردش پرونده شهرسازی در مناطق بین دفاتر و شهرسازی مناطق در هر مرحله زمانبندی شده و اگر مرحلهای از زمان مقرر فراتر رفت، سیستم هشدار دهد تا مدیر مربوطه نیز پاسخگو باشد.همچنین در این نشست مقرر شد تا ستاد تکریم مرکزی نسبت به اصلاح معیارهای ارزیابی عملکرد مناطق با 3ویژگی بومیسازی، نرمافزاری و ارتقای سطح رضایتمندی اقدام کند.